Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиневич, Інна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-08-10T10:39:59Z-
dc.date.available2020-08-10T10:39:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136-
dc.descriptionСиневич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХарківen_US
dc.subjectквазіпрофесійний досвідen_US
dc.subjectмайбутній вчитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectдосвідen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.titleСтруктура квазіпрофесійного досвідуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
The_structure_of_quasi-professional_experience.pdf583.57 kBСтруктура квазіпрофесійного досвідуПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.