Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033
Title: Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів
Authors: Свистак, Д. М.
Keywords: Психолого-педагогічні умови
формування професіоналізму
майбутні вихователі
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». 2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу 3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження.
Description: Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological _and_pedagogical_ conditions_ for_ the_ formation _of _professionalism _of_ future_ educators.pdfПсихолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія»681.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.