Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобаль, М.І.-
dc.date.accessioned2020-06-26T12:33:57Z-
dc.date.available2020-06-26T12:33:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6942-
dc.descriptionБобаль М.І. Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / М.І. Бобаль; наук. кер. В.С. Варга.- Мукачево : МДУ, 2020.- 57 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження - полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей прояву агресивної поведінки у підлітковому віці, впливу типу сімейного виховання і рівня самооцінки на рівень агресії підлітка. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання: 1. Проаналізувати теоретичні основи дослідження агресивної поведінки в зарубіжній і вітчизняній літературі. 2. Розкрити особливості агресивної поведінки у підлітковому віці. 3. Провести емпіричне дослідження зв’язку підвищеного рівня агресивності у поведінці підлітків, рівня самооцінки та типу виховання в сім’ї. 4. Провести аналіз отриманих в ході дослідження результатів впливу типу виховання на рівень агресії підлітків.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.subjectагресивна поведінкаen_US
dc.subjectпідліткиen_US
dc.titleПсихологічні особливості агресивної поведінки підлітківen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_ features_ of_ aggressive_ behavior_ of_ adolescents_.pdfПсихологічні особливості агресивної поведінки підлітків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / М.І. Бобаль; наук. кер. В.С. Варга.- Мукачево : МДУ, 2020.- 57 с.685.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.