Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6919
Назва: Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників
Автори: Куруц, М.І.
Ключові слова: психологічні умови
розвиток оцінки старшокласників
самооцінка
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку самооцінки старшокласників. Для досягнення поставленої мети визначені такі завдання: 1. Проаналізувати роль самооцінки в навчальній діяльності старшого школяра. 2. Розкрити умови розвитку самооцінки старшокласників. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості розвитку самооцінки старшокласників.
Опис: Куруц, М. І. Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / М. І. Куруц ; наук.кер. С.Й. Костю. – Мукачево : МДУ, 2019. – 69 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6919
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_ conditions_ for_ the_ development_ of_ self-esteem_ of_ high_ school _students_.pdfПсихологічні умови розвитку самооцінки старшокласників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія"708.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.