Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6735
Назва: Проблема пізнавальної активності дітей дошкільного віку
Автори: Герц, О.А.
Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: дошкільний вік
пізнавальна діяльність
пізнавальна активність
пізнавальна потреба
компоненти пізнавальної активності
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Висвітлено критерії, показники,рівні розвитку пізнавальної активності дошкільників та основні напрями формування пізнавальної активності дошкільників.
Опис: Герц О.А. Проблема пізнавальної активності дітей дошкільного віку / О.А. Герц, М.С. Барчій // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 41-46
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6735
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_problem_of_cognitive_activity_of_preschool_children.pdfПроблема пізнавальної активності дітей дошкільного віку976.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.