Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6689
Назва: Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Шелельо, А. В.
Ключові слова: професійна підготовка
компетентності з анатомії та фізіології людини майбутнього вчителя початкової школи
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті наведено теоретичні питання щодо формування предметної компетентності майбутніх учителів початкових класів із анатомії та фізіології людини. Авторами обґрунтовано сучасні підходи до формування предметної компетентності майбутніх учителів із анатомії та фізіології людини в процесі професійної підготовки: системний, синергетичний, компетентнісний та діяльнісний.
Опис: Кузьма-Качур М. І. Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, А. В. Шелельо // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.74-78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6689
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_subject_competence_of_future_teachers_of_primary_school_in_human_anatomy_and_physiology_general_approaches.pdfФормування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.