Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6688
Назва: Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Кайс, М. І.
Ключові слова: професійна підготовка
готовність
технологія ігрової діяльності
дидактична гра
компоненти готовності
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості підходу до вирішення проблеми формування готовності майбутніх вчителів щодо застосування ігрової технології на уроках у початковій школі. З’ясовано сутність ігрової технології та визначено перелік професійно важливих якостей педагога щодо застосування дидактичних ігор. Запропоновано і описано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання технологій ігрової діяльності в освітньому процесі початкової школи.
Опис: Кузьма-Качур М. І. Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. І. Горват, М. І. Кайс // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.69-74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6688
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_students'_readiness_to_use_the_technology_of_play_activities_in_the_process_of_teaching_junior_students.pdfФормування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.