Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2007-07-19T12:40:25Z | - |
| dc.date.available | 2007-07-19T12:40:25Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.issn | 2072-4772 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/65 | - |
| dc.description.abstract | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем. Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов'язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. У статті розглянуто методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Київ | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | Том X;Випуск 26 | - |
| dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
| dc.subject | навчальна взаємодія | en_US |
| dc.subject | сугестивний вплив | en_US |
| dc.subject | художній образ | en_US |
| dc.subject | асоціативне сприймання | en_US |
| dc.title | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Располагается в коллекциях: | Статті | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Художній образ.pdf | Художній образ у навчальній взаємодії учня з вчителем | 274.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.