Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6496
Назва: Педагогіка партнерства як умова успішної взаємодії суб'єутів освітнього процесу у НУШ
Автори: Томашевська, Мирослава Олегівна
Ключові слова: нова українська школа
освітній процес
співпраця учителя і учнів
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Томашевська М. О. Педагогіка партнерства як умова успішної взаємодії суб'єутів освітнього процесу у НУШ / М. О. Томашевська // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.236-238
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6496
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogy_of_partnership_as_a_condition_for_successful_interaction_of_subjects_of_educational_process_in_NUS.pdfПедагогіка партнерства як умова успішної взаємодії суб'єутів освітнього процесу у НУШ750.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.