Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6487
Название: До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів
Авторы: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Кончович, Катерина Тиберіївна
Мартин, Наталя Володимирівна
Ключевые слова: обдарованість
лінгвістична обдарованість
мотивованість
лінгвістичні уміння
діагностика
Дата публикации: 2020
Краткий осмотр (реферат): Стаття розкриває сутність і значущість лінгвістичної обдарованості та специфіку її формування у бакалаврів-філологів. Упродовж більш як столітнього періоду навчання обдарованих завжди перебувало у центрі уваги багатьох теоретиків і практиків. За цей час вирізнялися етапи підвищеного інтересу до цієї проблеми та пошуку нових шляхів вирішення назрілих питань в обґрунтуванні сутності обдарованості та визначенні її структурних компонентів. Перед сучасною вищою школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування молодої людини як суб’єкта соціального та професійного життя, підготовки її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації. Ці завдання актуалізують проблему спеціальної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми як напряму професійної підготовки майбутнього вчителя та післядипломної освіти педагогів. Саме тому велика увага приділяється вдосконаленню педагогічної майстерності та розвитку педагогічної обдарованості кожного педагога. Це спонукало педагогів і психологів до формування визначень лінгвістичної обдарованості, побудови її структури і, як наслідок, обґрунтування теорії та практики навчання лінгвістично обдарованих учнів і студентів завдяки такій орієнтації навчального процесу (колективній комунікативній діяльності студентів у навчальному процесі та створенні ситуацій успіху; формуванні суб’єкт-суб’єктних відносин між викладачем і студентом у процесі навчання, систематичному іншомовному спілкуванні в підсистемах «студент – викладач», «студент – студент», «студент – учень», «викладач – викладач», а також із носіями іноземної мови у типових сферах побутової діяльності та комунікативних ситуаціях, спрямованих на міжкультурну комунікацію; організації навчального процесу студентів у єдності аудиторних і позааудиторних занять з орієнтацією на активну самостійну роботу студентів з іноземної мови) уможливлює створення іншомовного комунікативного середовища, що сприяє формуванню лінгвістичної обдарованості бакалаврів-філологів.
Описание: Липчанко-Ковачик О. В. До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Н. В. Мартин // Інноваційна педагогіка. - Випуск 22. Т. 2. 2020р. - С. 100-103
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6487
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TO_ THE_ PROBLEM_ OF_ LINGUISTIC_ GIFTEDNESS.pdfДо проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів599.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.