Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкар, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-18T20:59:09Z-
dc.date.available2020-05-18T20:59:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6429-
dc.descriptionШинкар М. Ю. Педагогічні умови виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. Ю. Шинкар; наук. кер. Н. Ю. Брижак. – Мукачево : МДУ, 2019. – 73с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Відповідно до поставленої мети в дослідженні визначено такі завдання дослідження: – здійснити аналіз основних дефініцій дослідження; – дослідити вимоги до різновікових колективів і груп; – окреслити методику виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах – виявити, обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectвиховання культури дітейen_US
dc.subjectздоров’я дітейen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectрізновікові групиen_US
dc.titleПедагогічні умови виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групахen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical _conditions _for _educating_ the_ culture_ of _health _of _preschool_ children_ in _different_ age_ groups.pdfПедагогічні умови виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"583.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.