Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6408
Назва: Особливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання
Автори: Чекан, Каріна Василівна
Ключові слова: особливості управління
заклади загальної середньої освіти
інклюзивна форма навчання
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – розкрити організаційно-методичні засади управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань: 1. Провести ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми та охарактеризувати основні поняття дослідження. 2. Проаналізувати законодавчі та нормативно-правові засади інклюзивного навчання. 3. Визначити роль менеджера в управлінні закладом загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. 4. Розробити циклограму роботи адміністрації навчального закладу з проблеми створення освітнього середовища для дітей з ООП (на прикладі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №7).
Опис: Чекан К. В. Особливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / К. В. Чекан; наук.кер. Н. В. Лалак. – Мукачево : МДУ, 2019. – 99с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6408
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_ management_ of_ general _secondary _education_ institutions_ with_ an_ inclusive_ form _of _education.pdfОсобливості управління закладами загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання601.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.