Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФагат, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T18:38:20Z-
dc.date.available2020-05-14T18:38:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6393-
dc.descriptionФагат М. В. Розвиток виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у системі вищої педагогічної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. В. Торіна. наук.кер; Т. О. Атрощенко . – Мукачево : МДУ, 2019. – 97с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягала в обґрунтуванні теоретичних засад і педагогічних умов розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Обґрунтувати теоретичні засади та лінгводидактичні принципи розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. 2. Визначити критерії, показники та схарактеризувати рівні розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. 3. Дослідити педагогічні умови розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів ЗДО.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectвиразне мовленняen_US
dc.subjectмайбутні вихователіen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.titleРозвиток виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у системі вищої педагогічної освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development _of_ expressive _speech _of _future _educators_ of_ preschool _education _institutions_ in_ the_ system _of_ higher_ pedagogical_education.pdfРозвиток виразного мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у системі вищої педагогічної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"579.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.