Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Назва: Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ільтьо, Тетяна Іванівна
Зозулич, К.О.
Ключові слова: маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
концепція маркетингу
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Гоблик-Маркович Н.М. Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович, Т.І. Ільтьо, К.О. Зозулич // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинност в умовах інтеграційних процесів:тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020.- С. 60-62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_marketing_concepts_in_the_hotel_and_restaurant_business.pdfСучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.