Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Titel: Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу
Autoren: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ільтьо, Тетяна Іванівна
Зозулич, К.О.
Stichwörter: маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
концепція маркетингу
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гоблик-Маркович Н.М. Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович, Т.І. Ільтьо, К.О. Зозулич // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинност в умовах інтеграційних процесів:тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020.- С. 60-62
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Modern_marketing_concepts_in_the_hotel_and_restaurant_business.pdfСучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу1.04 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.