Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPopovych, O. P.-
dc.contributor.authorПопович, Олеся Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T19:37:49Z-
dc.date.available2020-05-13T19:37:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375-
dc.descriptionPopovych O. P. The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development / O. P. Popovych // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 6-7 квітня 2020 р. ) / Відповідальний за випуск О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2020. - С.124-126en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectmarketing planningen_US
dc.subjectmanagement processen_US
dc.subjectenterprise developmenten_US
dc.subjectпланування маркетингуen_US
dc.subjectпроцес управлінняen_US
dc.subjectрозвиток підприємстваen_US
dc.titleThe role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_planning_as_an_organizational_and_management_process_in_enterprise_development.pdfThe role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development828.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.