Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375
Назва: The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development
Автори: Popovych, O. P.
Попович, Олеся Петрівна
Ключові слова: marketing planning
management process
enterprise development
планування маркетингу
процес управління
розвиток підприємства
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Popovych O. P. The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development / O. P. Popovych // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 6-7 квітня 2020 р. ) / Відповідальний за випуск О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2020. - С.124-126
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6375
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_marketing_planning_as_an_organizational_and_management_process_in_enterprise_development.pdfThe role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development828.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.