Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T11:15:35Z-
dc.date.available2020-05-13T11:15:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358-
dc.descriptionТовт В. М. Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. М. Товт; наук.кер. Т. І. Бондар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 74с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає в обґрунтуванні методичних аспектів підготовки вчителя початкової школи до моделювання навчального середовища. Для досягнення мети дослідження сформульовано такі завдання: - розкрити проблему формування та розвитку освітнього середовища сучасного закладу освіти; - обґрунтувати актуальність поглядів В.Сухомлинського щодо особистісно-орієнтованого освітнього середовища початкової школи; - систематизувати вимоги до безпечного освітнього середовища сучасної школи; - схарактеризувати особливості моделювання навчального середовища сучасної початкової школи та визначити й обґрунтувати методичні аспекти підготовки педагога до моделювання навчального середовища для учнів початкових класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectметодичні підходиen_US
dc.subjectнавчальне середовищеen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleМетодичні підходи до формування навчального середовища у початковій школіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodical _approaches _to_ the_ formation_ of_ the_ learning_ environment_ in _primary_ school.pdfМетодичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"672.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.