Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358
Назва: Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі
Автори: Товт, Вікторія Михайлівна
Ключові слова: методичні підходи
навчальне середовище
початкова школа
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в обґрунтуванні методичних аспектів підготовки вчителя початкової школи до моделювання навчального середовища. Для досягнення мети дослідження сформульовано такі завдання: - розкрити проблему формування та розвитку освітнього середовища сучасного закладу освіти; - обґрунтувати актуальність поглядів В.Сухомлинського щодо особистісно-орієнтованого освітнього середовища початкової школи; - систематизувати вимоги до безпечного освітнього середовища сучасної школи; - схарактеризувати особливості моделювання навчального середовища сучасної початкової школи та визначити й обґрунтувати методичні аспекти підготовки педагога до моделювання навчального середовища для учнів початкових класів.
Опис: Товт В. М. Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. М. Товт; наук.кер. Т. І. Бондар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 74с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical _approaches _to_ the_ formation_ of_ the_ learning_ environment_ in _primary_ school.pdfМетодичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"672.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.