Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorДіденко, В. М.-
dc.date.accessioned2020-05-12T16:49:29Z-
dc.date.available2020-05-12T16:49:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335-
dc.descriptionГаврилець О. В. Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку / О. В. Гаврилець, В. М. Діденко // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.272-273en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпаблік рілешнзen_US
dc.subjectмаркетингові програмиen_US
dc.subjectринокen_US
dc.titleВикористання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_use_of_public_relations_in_marketing_programs_to_promote_goods_and_services_in_the_market.pdfВикористання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку655.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.