Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Название: Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Діденко, В. М.
Ключевые слова: паблік рілешнз
маркетингові програми
ринок
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку / О. В. Гаврилець, В. М. Діденко // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.272-273
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_use_of_public_relations_in_marketing_programs_to_promote_goods_and_services_in_the_market.pdfВикористання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку655.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.