Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
Title: Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: психолого-педагогічна література
самоаналіз
комплексний підхід
послідовність вивчення
людська особистість
Issue Date: 2020
Publisher: Дрогобич
Abstract: У cтаттi обгрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персонала, що дозволяє узагальнити науковий дocвід та спроектувати підxiд до послідовного вивчення ocoбиcтocтi. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоциальної структури ocoбиcтocтi. Зазначено, що вплив на життя та творчий i професійний “портрет " персонала поповнюеться або взаемозаміщуується певними псичними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженнi педагогічного персонала необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремого персонала. 3 'ясовано, що існуют і мотиві та стимули, які, з одного боку, характеризують спрямованістъ i ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовшца, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та iнших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення, персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників.
Description: Розман І. І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2020. -№1(180). С.89-93
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Structural_and_personal_aspects_of_the_study_of_pedagogical_personality.pdfСтруктурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії826.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.