Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6277
Title: Підготовка майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників
Authors: Поп, Маріанна Богданівна
Keywords: підготовка майбутнього вихователя
творча індивідуальність
дошкільники
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов у підготовці майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури, уточнити основні дефініції долслідження. 2. Визначити критерії, показники та схарактеризувати рівні підготовленості майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. 3. Здійснити аналіз стану підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку у Гуманітарно-педагогічному коледжі Мукачівського державного університету. 4. Експериментально перевірити ефективність педагогічних умов підготовленості майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку.
Description: Поп М. Б. Підготовка майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. Б. Поп; наук.кер. Н. Ю. Брижак. – Мукачево : МДУ, 2019. – 91с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6277
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preparation _of_ the_ future_educator_ for_ the_ formation_ of _creative_ individuality_ of _senior _preschoolers.pdfПідготовка майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"587.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.