Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаргітич, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-07T18:57:17Z-
dc.date.available2020-05-07T18:57:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6239-
dc.descriptionМаргітич Т. В. Навчально-виховна робота з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Т. В. Маргітич; наук.кер. Н. І. Черепаня . – Мукачево : МДУ, 2019. – 89с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження - розробка педагогічних умов та системи роботи з формування інтелектуальних умінь у обдарованих дітей старшого дошкільного віку в навчально-виховному процесі ЗДО. Мета дослідження вимагає вирішення наступних завдань дослідження: 1. Вивчити генезис і сучасний стан проблеми дитячої обдарованості за матеріалами зарубіжних і вітчизняних досліджень. 2. Охарактеризувати особливості навчально-виховної роботи з обдарованими дітьми в ЗДО. 3. Визначити критерії, показники та рівні інтелектуальних умінь у обдарованих дошкільнят. 4. Розробити педагогічні умови та апробувати систему роботи з формування інтелектуальних умінь у обдарованих дітей старшого дошкільного віку в навчально-виховному процесі ЗДО.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнавчально-виховна роботаen_US
dc.subjectобдаровані дітиen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.titleНавчально-виховна робота з обдарованими дітьми старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Educational_ work_ with _gifted_ children _of _senior _preschool _age.pdfНавчально-виховна робота з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"581.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.