Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6203
Назва: Особливост маркетингу освітніх послуг
Автори: Рега, Марина Георгївна
Ключові слова: маркетинг освітніх послуг
сегментація ринку освітніх послуг
об'єкти маркетингу
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Рега М.Г. Особливост маркетингу освітніх послуг / М.Г. Рега // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Видво МДУ, 2016. – С. 197-198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6203
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feature_of_marketing_of_educational_services.pdfОсобливост маркетингу освітніх послуг642.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.