Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorСкиба, М.М.-
dc.date.accessioned2007-07-19T11:00:00Z-
dc.date.available2007-07-19T11:00:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2227-6246-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61-
dc.description.abstractУ статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКам’янець-Подільський «Аксіома»en_US
dc.relation.ispartofseries;Випуск 21-
dc.subjectздібностіen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectінтелектen_US
dc.titleПсихологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психол.супровід.pdfПсихологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів13.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.