Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
Название: Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Скиба, М.М.
Ключевые слова: здібності
творчість
обдарованість
інтелект
Дата публикации: 2013
Издательство: Кам’янець-Подільський «Аксіома»
Серия/номер: ;Випуск 21
Краткий осмотр (реферат): У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
ISSN: 2227-6246
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Психол.супровід.pdfПсихологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів13.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.