Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6192
Title: Формування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю
Authors: Криж, Я. Є.
Keywords: майбутні вихователі
діти дошкільного віку
вивчення природи рідного краю
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці сутності, структури активної екологічної позиції студентів, педагогічних умов, що забезпечують ефективність її формування. У відповідності з метою і гіпотезою визначені завдання дослідження: 1. З’ясувати стан проблеми в теорії та педагогічній практиці. 2. Уточнити сутність поняття «активна екологічна позиція» та з’ясувати структуру цього особистісного утворення. 3. Визначити критерії та показники сформованості активної екологічної позиції студентів. 4. Обґрунтувати педагогічні умови, форми і методи формування активної екологічної позиції студентів педагогічних навчальних закладів. 5. Експериментально перевірити ефективність обґрунтованих педагогічних умов, форм та методів формування активної екологічної позиції у студентів.
Description: Криж Я. Є. Формування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Я. Є. Криж ; наук.кер. О. М. Пинзеник – Мукачево : МДУ, 2019. – 75с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6192
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of _aesthetic_ worldview _of_ future_ educators_of_ preschool _children_ in_ the_ process _of_studying_ the_ nature_ of_ the_ native _land.pdfФормування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"585.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.