Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Titel: Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій
Autoren: Барнич, Я. Я.
Хаустова, Ксенія Михайлівна
Stichwörter: економіка підприємства
управління підприємством
ринкова сегментація
товарна стратегія
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Барнич Я. Я. Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій / Я. Я. Барнич, К. М. Хаустова // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.75-77
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_role_of_market_segmentation_in_the_development_of_product_strategies.pdfРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій718.35 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.