Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Title: Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій
Authors: Барнич, Я. Я.
Хаустова, Ксенія Михайлівна
Keywords: економіка підприємства
управління підприємством
ринкова сегментація
товарна стратегія
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Барнич Я. Я. Роль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій / Я. Я. Барнич, К. М. Хаустова // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.75-77
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6151
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_market_segmentation_in_the_development_of_product_strategies.pdfРоль ринкової сегментації у процесі розробки товарних стратегій718.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.