Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6138
Назва: Ринок праці та маркетингова компетентність керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації: особливості якісної взаємодії
Автори: Кушнір, Іван Іванович
Ключові слова: ринок праці
керівники ВНЗ
рівні акредитації
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Кушнір І.І. Ринок праці та маркетингова компетентність керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації: особливості якісної взаємодії / І.І. Кушнір // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Видво МДУ, 2016. – С. 119-121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6138
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Labor_market_and_marketing_competence_of_university_leaders_of_I-II_levels_of_accreditation_features_of_quality_interaction.pdfРинок праці та маркетингова компетентність керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації: особливості якісної взаємодії649.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.