Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухан, М. В.-
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2020-05-05T03:45:04Z-
dc.date.available2020-05-05T03:45:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126-
dc.descriptionСухан М. В. Інноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємств / М. В. Сухан, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.148-149en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectінтернет в маркетинговій діяльностіen_US
dc.titleІнноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovative_approaches_to_the_use_of_the_Internet_in_the_marketing_activities_of_enterprises.pdfІнноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємств740.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.