Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126
Назва: Інноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємств
Автори: Сухан, М. В.
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: маркетинг
інтерактивний маркетинг
інтернет в маркетинговій діяльності
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Сухан М. В. Інноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємств / М. В. Сухан, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.148-149
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovative_approaches_to_the_use_of_the_Internet_in_the_marketing_activities_of_enterprises.pdfІнноваційні підходи до застосування інтернету в маркетинговій діяльності підприємств740.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.