Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-05T03:11:42Z-
dc.date.available2020-05-05T03:11:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123-
dc.descriptionЗарічна О. В. Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин / О. В. Зарічна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.144-145en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectінтернет технологіїen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectінтернет-відносиниen_US
dc.titleОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносинen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_of_using_Internet_marketing_in_the_formation_of_partnerships.pdfОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин725.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.