Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Назва: Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин
Автори: Зарічна, Олена Володимирівна
Ключові слова: інтернет технології
інтернет-маркетинг
інтернет-відносини
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Зарічна О. В. Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин / О. В. Зарічна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.144-145
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_using_Internet_marketing_in_the_formation_of_partnerships.pdfОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин725.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.