Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Название: Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин
Авторы: Зарічна, Олена Володимирівна
Ключевые слова: інтернет технології
інтернет-маркетинг
інтернет-відносини
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Зарічна О. В. Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин / О. В. Зарічна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.144-145
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_of_using_Internet_marketing_in_the_formation_of_partnerships.pdfОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин725.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.