Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Title: Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин
Authors: Зарічна, Олена Володимирівна
Keywords: інтернет технології
інтернет-маркетинг
інтернет-відносини
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Description: Зарічна О. В. Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин / О. В. Зарічна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.144-145
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_of_using_Internet_marketing_in_the_formation_of_partnerships.pdfОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин725.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.