Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T21:16:02Z-
dc.date.available2020-05-04T21:16:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120-
dc.descriptionБора Н. Ю. Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.138-139en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectроль маркетингуen_US
dc.subjectринок медичних послугen_US
dc.titleРоль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послугen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketin_in_the_formation_and_functioning_of_the_medical_services_market.pdfРоль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг729.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.