Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Название: Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Ключевые слова: маркетинг
роль маркетингу
ринок медичних послуг
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н. Ю. Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.138-139
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_of_marketin_in_the_formation_and_functioning_of_the_medical_services_market.pdfРоль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг729.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.