Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6111
Назва: Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід
Автори: Гучканюк, Андріанна Миколаївна
Ключові слова: початкова школа
професійно-педагогічна культура
майбутній вчитель
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – обґрунтувати педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу та експериментально перевірити їх ефективність. Відповідно до мети визначено завдання: 1) на основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясувати сутність основних дефініцій дослідження; 2) розкрити зміст і компонентну структуру феномену «професійнопедагогічна культура вчителя початкової школи»; 3) виявити критерії та схарактеризувати рівні сформованості професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів;
Опис: Гучканюк А. М. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. М. Гучканюк; наук.кер. Т. І. Молнар. – Мукачево : МДУ, 2019. – 77с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6111
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation _of _the_ professional-pedagogical_culture_ of_the_ future_ elementary _school_ teacher_a _practice-oriented _approach.pdfФормування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"593.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.