Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
Title: Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Скиба, М.М.
Keywords: здібності
творчість
обдарованість
інтелект
Issue Date: 2013
Publisher: Кам’янець-Подільський «Аксіома»
Series/Report no.: ;Випуск 21
Abstract: У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
ISSN: 2227-6246
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психол.супровід.pdfПсихологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів13.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.