Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-04T06:51:35Z-
dc.date.available2020-05-04T06:51:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078-
dc.descriptionГаврилець О.В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / О.В. Гаврилець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Видво МДУ, 2016. – С. 43-45en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectосвітні послугиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послугen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_research_on_consumer_behavior_of_educational_services.pdfМаркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг662.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.