Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078
Назва: Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: споживачі
освітні послуги
маркетинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О.В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / О.В. Гаврилець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Видво МДУ, 2016. – С. 43-45
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_research_on_consumer_behavior_of_educational_services.pdfМаркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг662.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.