Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078
Название: Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: споживачі
освітні послуги
маркетинг
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О.В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / О.В. Гаврилець // Вища школа і ринок праці: інтеграція, модернізація, інтернаціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Видво МДУ, 2016. – С. 43-45
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6078
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing_research_on_consumer_behavior_of_educational_services.pdfМаркетингові дослідження поведінки споживачів освітніх послуг662.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.