Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorБаран, Іванна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-29T08:36:15Z-
dc.date.available2020-04-29T08:36:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019-
dc.descriptionБаран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсамовираження дошкільникаen_US
dc.subjectрізновікова категоріяen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категоріїen_US
dc.typeThesisen_US
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Theoretical_and _methodological _principles _of_ optimization _of_ the _process_ of _speech_ expression _of _preschoolers_ of _different _ages.pdfТеоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"695.83 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.