Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
Назва: До проблеми самореалізації педагога
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Сирова, Г.В.
Ключові слова: самореалізація
самореалізація вчителя
самореалізація майбутнього вчителя
чинники самореалізації майбутнього вчителя
Дата публікації: 2013
Видавництво: Кам’янець-Подільський «Аксіома»
Серія/номер: ;Випуск 21
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
ISSN: 2227-6246
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблем самореалізації педагога.pdfДо проблем самореалізації педагога14.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.