Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5870
Название: Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту
Авторы: Левко, Г. В.
Кобаль, Василь Іванович
Ключевые слова: обдарована дитина
обдарованість
учні 3-4 класів
креативність
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Левко Г. В. Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту / Г. В. Левко, В. І. Кобаль // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів (27-28 жовтня 2016 року) / ред. кол. В. І. Кобаль, Т. О. Атрощенко, О. М. Пинзеник, О. М. Фенцик. – Мукачево, 2016. – С.29-31
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5870
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Determination_level_of_giftedness_(creativity)_and_creativity_thinking_pupils_of-3-4_grades_at_ascertaining_stage_of_experiment.pdfВизначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту857.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.