Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5870
Назва: Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту
Автори: Левко, Г. В.
Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: обдарована дитина
обдарованість
учні 3-4 класів
креативність
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Левко Г. В. Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту / Г. В. Левко, В. І. Кобаль // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів (27-28 жовтня 2016 року) / ред. кол. В. І. Кобаль, Т. О. Атрощенко, О. М. Пинзеник, О. М. Фенцик. – Мукачево, 2016. – С.29-31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5870
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Determination_level_of_giftedness_(creativity)_and_creativity_thinking_pupils_of-3-4_grades_at_ascertaining_stage_of_experiment.pdfВизначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетименту857.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.