Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5820
Назва: Особливості діагностики розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Чекета, А. А.
Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: діагностика розвитку
творчий потенціал
початкова школа
майбутній вчитель
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Чекета А. А. Особливості діагностики розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи / А. А. Чекета, Г. В. Товканець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.452-453
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5820
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_diagnostics_of_development_creative_potential_future_elementary_school_teacher.pdfОсобливості діагностики розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи619.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.