Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Назва: Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі
Автори: Талабіра, Т. М.
Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: процес навчання
початкова школа
умови оптимізації процесу
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Талабіра Т. М. Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі / Т. М. Талабіра, Н. Ю. Брижак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.392-394
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Individual_approach_as_condition_for_optimization_of_the_elementary_school_teaching_process.pdfІндивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі630.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.